lördag, september 22, 2007

Tommy Hilfiger hjärta Grace Kelly





Fick tag på den här limiterade väskan! Annorlunda, & cool! Och världens vackraste Grace Kelly på! 49cm i diameter! Ursäkta den taskiga bildkvalitèn!!!

Mer än 20 år har gått sedan Grace Kelly avled efter en bilolycka i Monaco. Otaliga designers har inspirerats av den omöjligt eleganta blondinen, mest känd är väl Hermès och deras Kelly-väska. Aningen oväntat annonserar nu också Tommy Hilfiger sin kärlek till Kelly, och ger tillsammans med franska förlaget PHYB ut boken A Life in Pictures, med tidigare opublicerade bilder på skådespelerskan. Boken följs också av en specialkollektion där oversizade solglasögon och annat dräktinspirerat ingår.
A Life in Pictures kom hösten-05 och Grace Kelly-linjen nådde butikerna senare i vår/sommar-2007.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också en sådan väska, och har haft den ett tag. Kommer Aldrig använda den och vill sälja, vad tycker du att jag ska sälja den för? Hur mycket kostade din?

ShopaholicNumberOne sa...

Nicole: vad kul att du också har det! har inte sett någon annan med en sådan här! :) Jag vågar inte säga hur liiite jag gav för den. Det var en som sålde det som inte visste att den var äkta. Men det visste ju jag & oj vad glad jag blev :)!