tisdag, september 25, 2007

Ny hårfärg!


Eller ja, rödhätta har jag ju varit sedan 4-ever. Men nu är det mörkare rött än nånsin! Trodde inte att Wellas billigare toning skulle funka så här bra! men det gjorde det ju!

Toning WELLA Color Fresh rich burgundy 6-45 dark garnet red.

Annars använder jag Schwarzkopf Igora-toning från frisören. Funderar starkt på att färga håret istället för tona! Men har aldrig gjort det... Funderar sliter det så mycket mer på håret med en färgning än en intensiv-toning?? Någon som vet?

PS: bilden nedan: snyggaste Schwarzkopf Igora-toning-reklamen! Love it!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag köpte för 1.400, frakten gick på 250. Jag vet inte vad det vägde men jag hade beställt en kofta,en t-shirt ett par skor och sen ett armband. Egentligen hade jag inte tänkt ta skorna men frakten blev desamma som utan så jag körde på det också...och sen får man inte sakerna, man blir ju förbannad!