måndag, september 24, 2007

Nu har jag testat Emporio Armani Diamonds!!



Och så här tycker jag om doften: Man känner verkligen av Hallonen i topnoterna precis lagom starkt=perfekt! (MMmmmmm). Liljekonvalj är exakt lagom. Vetiver (som är en väldigt vanlig ingrediens i herrdofter), + Cederträ i kombon med hallon gör doften lite mintaktig till en början innan den sjunker in huden! Patchoulin passar perfekt som bas!

Enda minuset är att den doftar aningen svagt! Samt att jag personligen inte alls gillar just Liljekonvalj på mig.

På bild nr. 2 är snygga Beyoncé Knowles som på "Datch Forum di Assago" i Milano, Italien, i torsdags sjöng och promotade Emporio Armani Diamonds. Snyggt!!

Diamonds... Diamonds...
- I don't mean rock salt -
but Diamonds, Are A Girl's Best Friends.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo exakt därför jag skrev om det dåliga på min blogg för jag ville se om det kanske var någon annan som hade samma erfarenhet av Asos. Men ingen verkar klaga och då blir man ju sur att allt går åt helvete för just en själv när man handlar på det så omtyckta stället. Det jag tyckte var dåligt med hela grejen är att jag fick stå för hela frakten för det förra paketet som försvann i posten, och det är mitt fel då eller? plus att de ville inte ersätta mej med nåt annat utan ville bara betala tillbaka pengarna. Varför liksom?

Anonym sa...

Just det glömde nämna :P jag skickade mejl också, men de vägrade svara först sen skickade jag ett till och då svarade de äntligen efter nästan en hel vecka...ja menar de står på deras sida att de svarar max inom en dag..bullshit liksom