tisdag, september 18, 2007

Desperate Housewives säsong-start ikväll kanal 5 !!!!





Aaaaaaaah Ääääääntligen!
Har haft sjuk Bree Van de Kamp-abstinens!!! IKVÄLL stillas den!! YES!!
Marcia Cross är en av de vackraste kvinnorna på vår planet!

Marcia Cross, född 25 mars 1962 i Marlborough, Massachusetts, är en amerikansk skådespelerska. Under 1990-talet var Cross mest känd för sin roll som den elaka Kimberly i TV-serien Melrose Place (OBS! Jag ÄLSKADE henne *redan DÅ*). För rollen som Bree i tv-serien Desperate Housewives har hon blivit både Emmy- och Golden Globe-nominerad.

Tisdagen den 20 februari 2007 födde Cross tvillingflickorna Eden och Savannah på ett sjukhus i Los Angeles. Marcia hade varit sängliggande sedan januari 2007 i väntan på flickornas födelse. Fadern heter Tom Mahoney.

Blek hy, rött hår, gröna ögon är det vackraste som finns... Ahhhhh...

*REDHEADS RULE*


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh...gud så fin hon va på dessa bilder!!! Jag gillar oxå henne hon e så rolig i DH :D Men annars så är min favorit Gabriel, tycker att hon är ur söt :) Kul föresten att du kikade in på min lilla blogg. Ska sitta här och kolla på din oxå :) Det e uju super kul att kolla in bloggar :) speciellt när det finns saker som intresserar en... :)

ShopaholicNumberOne sa...

Jag älskar Gabrielle`s roll med! Alla är ju underbara på sitt sätt! Jag gjorde ett test för inte så länge sen "Which Desperate Housewive are you?". & då blev jag just mest lik Gabrielle *hihi*. Kan skicka det testet om du vill göra det? =)

fast jag är orolig hur det ska bli med serien nu när Nicolette är gravid IRL & som jag just skrev om Gabrielle att hon vill sluta & skaffa bebis med maken :-/ läst det? kolla här:

http://shopaholicnumberone.blogspot.com/2007/11/panik-eva-gabrielle-longoria-fr-inte.html

href="http://shopaholicnumberone.blogspot.com/2007/11/har-damerna-blivit-galna-nu-r-nicolette.html