lördag, januari 31, 2009

106 (!!!) stycken Parfym-prover + Miniatyrer kom med posten igår !!

Jaaaa, jag var som ett barn på julafton !!! En hel stooor kartong proppfylld !!! Orkar inte skriva alla märken. Alla prover fick inte heller plats att synas på bilden i högen. Klicka på bilden, för mega-format. Wohooooooooooooooo:Bl.a: en 7ml miniatyr-flaska av Guerlain "Herba Fresca" + många fler Guerlain-prover, 1 Jean Paul Gaultier minityr-flaska, 1st. 7ml miniatyr-flaska av kult-doften "C'est La Vie" av Christian Lacroix.

Och mer, som t.ex: Lanvin, Givenchy, Tommy Hilfiger, Cacharel, Chantal Thomass, Nina Ricci, Cartier, Issey Miyake, Armani, La Perla, Burberry, Bvlgari, Lulu Guiness, Moschino, Penhalifon, Cerruti, Floris, Kenzo, Lacoste, Kenneth Cole, Yves Saint Laurent/YSL, Thierry Mugler, Valentino, Jean Paul Gaultier, Carolina Herrera, Lancome, Christian Dior,D&G/Dolce & Gabbana, Sonia Rykiel, Angel Schlesser, Versace, Chopard, Lancome, Paul Smith, Clarins, Oscar de la Renta .... och MEEEER.

11 kommentarer:

  1. oh wow! det paketet vill jag också ha :D

    SvaraRadera
  2. Oi, vad bra!!:) Hvor har du bestillt de fra?
    Konkuranse på bloggen min om du har lyst til å være med trekkes vinneren tir kveld:)
    http://mettehelene.blogspot.com/2009/01/konkuranse.html

    SvaraRadera
  3. Mette Helene: från jultomtens restlager ;) !! Oki ska kolla in hos dig! :)

    SvaraRadera
  4. Ok:)
    Vinneren er kåret..
    Tror du blir glad...

    SvaraRadera
  5. Jag blir avundsjuk...

    SvaraRadera
  6. Mette Helene: Ja det kom fram megasnabbt! Tack än en gång, du är sååå go *kramar*

    SvaraRadera
  7. oh herreguud va mkt du får.. hur fick du dem ?
    Förresten, hoppas att du svarar, för det verkar som om att du bara bloggar med jämna mellanrum, men har du något tips om, vilken schampoo eller balsam som är bra för torrt och slitet hår samt värmeprodukt ? =)
    tacksam för svar

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Är ett stort parfym-fan! Skulle jättegärna vilja veta var du beställt parfympaketet! Tack! Hälsningar lena

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Är en stor parfym-älskare! Skulle jättegärna vilja beställa ett sånt här paket! Har du möjlighet att skicka webb-adressen? Vore jättesnällt! Tack!
    Hälsningar Lena

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jag är en stor parfymaälskare! Tycker bara att det är svårt att hitta den perfekta parfymen. Skulle bli jätteglad om du kan berätta om hemsidan där man kan beställa ett sånt här mini-paket.
    Tack och hälsingar Lena

    SvaraRadera
  11. Lena : det var på ebay.uk jag hittade det för bra länge sedan! Så gå in där & kolla runt efter samples :)

    SvaraRadera