lördag, oktober 27, 2007

Vill du köpa en väska åt mig? Okej, jag väljer den här från Versace!

Så har du sisådär 80-90.000kr över? Spendera dem på mig!! **The Real Thang** Vill du köpa en väska åt mig? Okej, jag väljer den här! Åk till: Marcusplatsen i Venedig & köp denna i Versace-butiken! Pris? 80-90.000kr =) ! Jag vet inte alls om priset var extra dyrt för att butiken låg precis vid europas mesta turistfälla Marcusplatsen? Men man kan anta det!?

(( Fotat av mig, Versace-skyltfönstret, under min Sagolika Venedig-vistelse ))

7 kommentarer:

  1. hhmmm bra plan :P någon som hört av sig än?:D

    SvaraRadera
  2. åh jag la just in den & väntar passionerat på en välgörare!! Någon snäll därute måste det finnas som tycker en flicka förtjänar en sådan här väska, visst? =P

    SvaraRadera
  3. hehehehe klart.. :) om någon hör av sig så kan du gärna be dom köpa en fin väska till mig med :) skulle nog bli riktigt glad :P

    SvaraRadera
  4. Yessss indeed I will! vackra väskor förtjänar alla flix. Man borde distrubera ut designerväskor rättvist. Sådär 1/per månad minst =D !!

    SvaraRadera
  5. Åh,venedig är så fint,har bara varit där en gång dock och hälsade på min farbror och mina kusiner. Måste åka igen! :D

    SvaraRadera
  6. Som om en väska skulle vara lösningen.

    SvaraRadera
  7. Anonym: Jag fattar inte din kommentar alls haha... !! Vad menar du med "lösningen"? Varför är du anonym?

    SvaraRadera