hey jaggjorde oxå en sån men hur sparar man bilden till datorn jag försöker och försöker men hittar en bilden på datorn..du kan svara på denna på emerentiia@hotmail.com !! sssnälla berätta :/:(
emmish: det var länge sen jag gjorde det här. Men då var det så att man måste spara filen på något vis genom en tjänst som medlem där. du kan alltså inte kopiera som man gör i vanliga fall. hoppas det funkar? :)
hey jaggjorde oxå en sån men hur sparar man bilden till datorn jag försöker och försöker men hittar en bilden på datorn..du kan svara på denna på emerentiia@hotmail.com !! sssnälla berätta :/:(
SvaraRaderaemmish: det var länge sen jag gjorde det här. Men då var det så att man måste spara filen på något vis genom en tjänst som medlem där. du kan alltså inte kopiera som man gör i vanliga fall. hoppas det funkar? :)
SvaraRadera