Seriöst! Det här KAN inte vara den riktiga officella versionen?!! Men JO, DET ÄR SANT* detta dah official video........ Ah... Det är fan det sämsta skit jag sett. Det kan bara inte var sant? Och det var fan den fulaste peruken jag sett i mitt liv som Britney bär i "sitta & fnittra vid baren"-scenen! *OMG* :
Då tycker jag den är liv-versionen är mycket bättre hehehe: "Gimme More (Pills)" - Greg & Mario vs. Britney Spears"
Haha, jag vet den där videon är sjukt dålig och tråkig. Britney brukade ju ha så roliga videos förut man undrar hur hon tänker nu förtiden? eller om hon ens tänker överhuvudtaget...
SvaraRaderaJa herregud. Vad har hon för
SvaraRaderafolk omkring henne som släpper videon?!?!?! Britney självär ju så ned-drogad att hon nog inte fattar vad hon håller på med.. känns väldigt Anna Nicole Smith läskigt nog =( !!